Bir Hıyarla Evlendim Türkçe Dublaj izle

Bir Hıyarla Evlendim Türkçe Dublaj izle Bir Hıyarla Evlendim Türkçe Dublaj izle filmi 12/08/2016 20:47'de yayınlanmıştır. Bir kadın oyuncu, çalıştığı filmdeki başrol oyuncusuna aşık olur. Bir süre sonra hayalleri gerçekleşir ve adamla evlenir. Ancak çok geçmeden kadın, aslında filmdeki karaktere aşık olduğunu anlar. 2016'nın ilk aylarında vizyona giren Bir Hıyarla Evlendim, oldukça romantik ve bir o kadar da aşk kokan bir yapıt. Rol aldığı filmde, başrol oyuncusuna aşık olan bir kadının; aşk hikayesini tarafımıza aktaran film; bir süre sonra gerçekten baş role aşık olduğunu anlayacaktır. Zira, adam baş roldeki adamdan çok uzak bir karakterdir ve role aşık olduğunu anlayan kadın, bakalım bu süreçte neler yapacaktır? Bir Hıyarla Evlendim Türkçe Dublaj izle filmi hakkında detaylı bilgiye Bir Hıyarla Evlendim Türkçe Dublaj izle adresinden ulaşabilirsiniz.

Yorum Gönder